چرا باید صفحه اول گوگل باشیم

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟

قطعا افراد زیادی بعد از اینکه وبسایت خود را طراحی کرده اید به شما گفته اند که: باید وبسایت خود را سئو کنید یا به عبارتی. باید وبسایت شما در صفحه اول گوگل ظاهر شود. اما، اینکه سئو چه اهمیتی دارد و چرا باید صفحه اول گوگل باشیم سوالی است که در این مقاله میخواهیم به آن پاسخ بدهیم.

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟

اهمیت صفحه اول گوگل به دریافت بیشترین تعداد کلیک است. با اجرای یک استراتژی سئو هوشمند، می‌توانید در صفحه ابتدایی گوگل قرار بگیرید. و در نتیجه برند شما بیشتر در معرض دید کاربران قرار می‌گیرد. و این به معنای نرخ کلیک (CTR) بسیار بالاتر است. همچنین ترافیک بیشتر منجر به ماندن جستجوگران گوگل برای مدت طولانی‌تری در یک صفحه وبسایت. و افزایش احتمال خرید مستقیم از سایت شما یا استفاده از خدماتی که در وبسایت تان ارائه میدهید می‌شود. CTR برای نتایج بالا و پایین تفاوت قابل توجهی با هم دارند. نرخ کلیک زیر بر اساس موقعیت گوگل نشان داده شده است:

  • اولین نتیجه: نرخ کلیک 36.4%
  • نتیجه دوم: نرخ کلیک 12.5%
  • نتیجه سوم: نرخ کلیک 9.5%

بنابراین متوجه شدید که نتیجه برتر در گوگل 36 درصد از کاربران جستجوگر را به خود اختصاص می‌دهد. هر چه بتوانید وب سایت خود را در گوگل به بالاترین سطح نزدیک کنید، بازدید از سایت و اعتبار برند شما بیشتر می‌شود.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل چه سودی برای وبسایت شما دارد؟

قطعا برای رسیدن به هدفی وبسایت طراحی کرده اید این هدف میتواند برند سازی، جذب مشتری، بهتر دیده شدن و غیره باشد در اینجا بررسی میکنیم که قرار گرفتن در صفحه اول گوگل چگونه شما را به هدفتان نزدیک میکند.

1. بیشتر دیده شوید

فرض کنید که شما یک وبسایت شرکتی دارید. و خدماتی که شرکت شما ارائه میدهد در همه جای دنیا یا هر جای کشور تان قابل استفاده است. در این صورت شما میتوانید با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بهتر دیده شوید. و کاری کنید که از افراد زیادی از طریق سرچ کردن در گوگل با وبسایت شما مواجه شوند و از خدمات شما اگاه شوند و با شما تماس بگیرند.

2. مشتریان ناب تری پیدا کنید

در بین مشتریانی که از روش های مختلف میتوانید پیدا کنید. مشتریانی که از طریق سرچ گوگل بدست می آورید مشتری های ناب تر و با ارزش تری هستند. چرا که آنها با علم روز آشنایی داشته و بجای سوال کردن از دوست و آشنا با استفاده از سرچ کردن در گوگل شما را پیدا کرده اند.

3. خود را از بازاریابی بی نیاز کنید

هر سال و هر ما شرکت ها هزینه های زیادی بابت استخدام بازاریاب و پیدا کردن مشتری و کشاندن مشتری پای میز معامله میکنند. ولی نمیدانند که اگر بجای انجام این هزینه ها یک وبسایت داشته باشند که در صفحه اول گوگل ظاهر میشود به کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات کمک شایانی کرده اند.

4. تبلیغات و جلب اعتماد را به صورت همزمان انجام دهید

وقتی وبسایت شما در اولین صفحه گوگل ظاهر میشود. شما تبدیل به فردی میشوید که گوگل به او اعتماد کرده است و این بزرگترین اعتماد سازی در قلب مشتری خواهد بود. سئو وبسایت و قرار گرقتن در صفحه اول گوگل در واقع هم یک روش تبلیغاتی بوده و هم راهی برای جلب اعتماد مشتریانی که شما را از طریق گوگل پیدا میکنند.

5. چرخه فروش را تسریع کنید

مشتریانی که از طریق سرچ گوگل به شما دست پیدا میکنند. احتمالا افرادی هستند که میخواهند با کمترین اتلاف وقت به هدف خود دست پیدا کنند. پس این افراد احتمالا در کمتر از یک روز تبدیل به مشتری میشوند. در نهایت، شما با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل چرخه تبدیل سرنخ به مشتری را تسریع کرده اید.

6. اقتدار و اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید

با داشتن یک وبسایت سئو شده شما یک شرکت یا فروشگاه معتبر خواهید بود. هر برند معتبری یک وبسایت دارد و از بین برند های معتبر، معتبر ترین برند همان برندی است که بالا ترین رتبه را در گوگل دارد.

در بخش نمونه کار های ما از نمونه کار های سئو وبسایت دیدن فرمایید. یا در صورت تمایل به قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با ما تماس بگیرید.

برچسب ها: بدون برچسب

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *